joi, 23 decembrie 2010

A venit MOS CRACIUN!!!!





A venit Mos Craciun!!! Mi-a adus un cadou neasteptat si mult dorit !!! Azi dupa amiaz m-am oprit sa savurez acesta mica bijuterie, m-am jucat cateva ore cu ea si am incercat toate  minunatiile ce poate sa le faca. 60 de pasi diversi si broderie ,este deosebita!!! Multumesc MOS CRACIUN!!! este mai mult decat m-am asteptat!

Multumesc Mos Craciun pentru toate lucrurile frumoase din acest an!
Pentru cel mai iubit sot ,din suflet multumesc pentru toate lucrurile frumoase ,pentru toate clipele minunate impreuna!

6 comentarii :

  1. This is very lovely sewing machine. unfortunately I didn't know French well.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa o stapanesti cu placere.Asa mos mai zic si eu,sa tot vina.SARBATORI FERICITE alaturi de cei dragi.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Craciun Fericit!!! in spiritul sarbatorii ,a familiei,si a nasterii Domnului Isus,in pace si fericire !impreuna cu cei dragi!
    Felicitari si Sarbatori fericite !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aceeasi masina o am si eu!Sa o folosesti sanatoasa!SARBATORI FERICITE!

    RăspundețiȘtergere
  5. UN CADOU FRUMOS!sa o stapanesti sanatoasa si sa te slujeasca fara reparatii!!!:)

    RăspundețiȘtergere