joi, 10 martie 2011

Brosa mimoza.Needle-tatting














Inspirata de galbenul cald al florilor de mimoza am cautat sa creez ceva pe aceasta culoare .O brosa  pentru micutele printese  blonde.Gandind singura cu firul si cu acul meu, mi-am propus o sfida cu mine .Sa prepar in functie de timpul de care dispun o serie de obiecte si decoratiuni ce pot sa salveze bugetul pentru cine pregateste un eveniment special .Acum cu timpurile de criza fiecare o economisire  inteligenta este binevenita,in orice moment. .Asa ,ca sa ne inchipuim ,o nunta ,flori ,flori si iar flori,marturii si invitatiii ,jartiera alb-albasta ,cate si mai cate maruntisuri ce sant neleipsite si costoase.Le putem pregati impreuna .salvam din bugetul de care dispunem ,sau avem ceva original si unic.Botez sau prima comuniune ,momente importante ,la fel de pline de preparative , marturii ,etc,etc... cat putem sa fim de originali ,unici si economi!?roz pentru fetite ,albastru pentru baieti.O sa-mi pun la munca toata priceperea si fantezia .De ce am nevoie fir alb ,albastru si roz,ac needle-tatting ,rabdare si imaginatie ,ac de crosetat  si ....... ingredientele le aduc incet incet.Nu o sa pastrez o anumita tehnica ,sau timp ,o sa imbin totul iar cand cred ca am ajuns la capatul trusoului ve-ti fi critici mei .Eu cred ca de azi pot incepe aceasta sfida .
1.)Marturie sau asa cum se numeste universal bomboniera.Adica acel mic obiect ,prin care se multumeste pentru participare la acest eveniment.Un obiect unic si ce poate sa aminteasca mereu de aceasta zi . La munca! acul firul si imaginatia.

6 comentarii :

  1. Este atat de suava.Extraordinar de frumoasa.
    Sa ai spor in noul proiect.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Mery!este o proba si o propunere pentru cei ce doresc sa fie unici cu un buget micut!

    RăspundețiȘtergere
  3. I tuoi lavori al chiacchierino sono bellissimi. Comoplimenti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Grazie Carla,Maite-vitoma.
    Multumesc Mary.

    RăspundețiȘtergere
  5. Świetna broszka! Różyczka jaka ładna!

    RăspundețiȘtergere