sâmbătă, 19 martie 2011

O surpriza ce mi-a scaldat sufletul.

Intorcandu-ma acasa ,cu o mie de ganduri si lucruri  mai mult sau mai putin placute ,ce ma rascoleau ,am deschis micul meu P.C. si binenteles ,iubind cea ce fac primul gand fuge spre blog si noutatile de acolo.
Un premiu!!!de la o persoana speciala ,cu atat mai mare este placerea cu cat stiu ca aceasta persoana este deosebita ,ca tot ce face este arta si maiestrie.Un premiu de la     ELA    !!!!Caruia i multumesc  pentru aceasta atentie .

Va recomand sa vizitati blogul ei    AICI    ,o sa descoperiti lucruri deosebite!














Aceasta surpriza doresc sa o impart cu alte pricepute creatoare ,asa ca m-am gandit la :


Kriszta  , Mimy  ,  Gaby Erika  ,     http://lucrusoare-fantezie.blogspot.com/     ,Mihaela.
http://frivolinaslace.blogspot.com/     Przyjemność tworzenia... The joy of creating...     http://filorumars.blogspot.com

Sigur  vreau sa multumesc tuturor celor  ce trec aici si celor ce lasa comentarii ,vreau sa felicit toate persoane pricepute care le intalnesc  in aceasta lume virtuala , handmade.

8 comentarii :

  1. O, multumesc din suflet pentru surpriza!!!!
    Si multumesc pentru felicitari, sunt cam tare agitata, pentru nu am fost inca niciodata la nici un targ, dar totul va fi bine :) sper :)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti-am inseninat ziua putin!Nu uitaniciodata:
    "Zambeste,maine va fi mult mai frumos!"

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult de tot pentru acest premiu! Adevarul e ca anul trecut l-am mai primit odata, si atunci l-am si dat mai departe!
    Il primesc cu cea mai mare bucurei si sincer ma bucur ca te-ai gandit si la mine!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult pentru surpriza!! Este primul meu premiu! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu va multumesc tuturor ,si va doresc multa vena creativa si succes in toate!Va imbratisez

    RăspundețiȘtergere
  6. Grazie per quello che hai fatto per me

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc frumos pentru premiu si pentru cuvintele frumoase la adresa lucrarilor mele...!Te felicit pentru munca depusa pe forum si pentru minunatele creatii !

    RăspundețiȘtergere