miercuri, 24 august 2011

Un avatar special. Inimioara mea .

Azi am deschis facebook si o surpriza ma astepta .  AICI  .Avatarul meu ales de catre o persoana si trimis din profil in profil cu un mesaj de confort . A ajuns si la mine, iar surpriza a fost enorma si palcuta. Avatarul meu este aceasta inimioara crosetata de mine si a carui model il indragesc mult. Pentru mine sant saculeti de parfum cu flori de lavanda , sant armoniosi iar desenul elegant.
Acest desen asa cum cineva imi spunea a fost publicat pentru primadata in 1989 februarie ,dar nu a specificat cine a desenat acest model., nu cunosc creatoare,  eu il am din colectia  de reviste "Uncinetto  d'Arte"
Multumesc celei  ce a ales avatatrul meu si mi-a facut aceasta deosebita surpriza, de a naviga prin facebook si a purta mesaj de confort si bine tuturor.


Un comentariu :