miercuri, 19 octombrie 2011

De unde ma inspir!?

De unde ma inspir!? 


Cumparate aceste reviste , ai cumparat si cea ce se cheama explicatiile modelelor si dreptul de a le pune pe fir si  a le reproduce!? Mi s-a intamplat in ultimul timp sa-mi fie contestate diverse modele si piese  realizate si expuse de mine  precum  "avatarul "meu  reprodus dupa o revista de specialitate Uncinetto creativo   un numar publicat in 2006. Dat fiind ca mi-a placut acest mode l-am ales "avatar" uneori cand cea ce faci din inima reprezinta si o parte din cea ce esti.Asa eu am dauit aceasta inimioara celor dreagi mie, si binenteles am ales-o drept imagine ce ma reprezinta . Cu convingerea ca nu jignesc pe nimeni.







. Probabil acum trebuie sa ma intreb cand cumpar o revista , de altfel foarte pretioase, daca pot  reproduce  acele modele!?

 .Dat fiind ca ma inspir aici , cu ocazia aceasta fac si putina publicitate  pretioasei edituri    cu deosebitele colectii de reviste .


Mani di Fata







   Eu aici ma inspir, in aceste reviste pretioase , cu modele deosebite, cat si rasfoind  Google  Instrumente la dispozitia unui numar infinit de persoane atat pentru tatting cat si pentru pentru crosetat.Voi unde va inspirati?????

5 comentarii :

  1. Aceasta e o problema de cand lumea si pamantul. :) Sau probabil de cand au aparut internetul si revistele de specialitate. :)
    Si noi avem modele 50% inspirate din reviste sau din patternurile gratuite de pe internet si nu este o rusine sa o recunosti. Pentru ca, atat timp cat exista o schita a modelului in revista, exista tocmai pentru a fi facut de catre cititoare.
    Atat timp cat nu sustii ca e creatia ta ( ca si design), n-ar trebui sa existe probleme. :)

    Mult succes!
    Ps: inimioara e foarte faina ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu sunt de aceeasi parere cu Anca ! :)
    mergi mai departe...."buturugi" din astea sunt la tot pasul ...ocoleste-le ! Fruntea sus si spor in tot ce faci . :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ooooo,nu ma gandeam ca si aici,in aceasta arta ar aparea astfel de probleme.E clar ca,daca ai dat modelul in detaliu intr-o revista inseamna ca poate fi reprodusa,insa unii nu inteleg sau nu vor sa inteleaga.Nu-ti face sange rau,nu merita.Te pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea Susana daca nu le place, nu trebuia sa le puna in reviste.....
    Eu ma inspir de pe diferite bloguri.Cu ce am mai invatat eu pe la cursuri asa ca....

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumesc si va doresc si voua mult spor la toate.Corina , Bea ,Teodora, Anca.

    RăspundețiȘtergere