marți, 22 noiembrie 2011

O surpriza placuta, placuta!!!



Desi stiam ca vine acest pachet , prinsa de zilele frenetice am uitat.Azi dupa amiaza m-am intors acasa si ma astepta un pachet!Un pachet!? Curioasa incep sa-l intorc pe toate partile pana cand gasesc ,chitanta ce-mi spunea ca este international.In acel moment mi-am amintit .De departe, o apropiata si deosebita persoana mi-a facut o surpriza , stiam ca vine ,dar surpriza a ramas la fel de mare ,mai ales cand am gasit acest frumos tablou patchwork , specialitatea si arta lui Teoddora.
Multumesc Teodora , ador ingerasi , parca mi-ai citit in suflet.
Abia astept sa incerc toate firele coton Valdani si coton "uno ritorto"pentru tatting , primite de la tine si siguur nici piesele nu o sa mai fie neapretate.Multumesc din suflet.
 Teodora, am cunoscut-o aici.

3 comentarii :

  1. Lotus...sa-l stapanesti sanataosa!Asa e Teodora,e o prietena cu adevarat si pe mine m-a ajutat cand nici nu ma asteptam...
    Acum te asteptam cu creatiile tale din firele cadou...

    RăspundețiȘtergere
  2. :)...bine ca stiu acum cit de mult iti plac surprizele :D...
    pup cu drag ! :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc , si iti multumesc Tiktakro, a fost chiar o surpriza deosebita de frumoasa.

    RăspundețiȘtergere