miercuri, 30 noiembrie 2011

O zi de plimbare cu Lotus


30 noiembrie o sarbatoare inzecita.
Pentru  ortodocsi  Sf.Andrei .Credinciosul ce a adus crestinismul pe marginile Dunari si Marii Negre.
 Ziua Toscanei(It) ,  regiunea a abolit pedeapsa cu moartea 1786, un act de civilizatie si umanitate mult superior vremurilor.
Asa ca mi-am luat o pauza ,de relax.Nu ne-am vazut cred ca niciodata sau rar.Sunt eu doamnelor Lotus, sau artlotus cum m-ati cunoscut , si nu port numele bolidului sportiv ci pur si simplu numele meu Suzana sau  in vechea sanscrita Lotus.Iar cu ocazia asta va multumesc tuturor ce treceti pe aici si lasati comentariile voastre.
O imbratisare tuturor si multumesc pentru gentiletea si cuvintele voastre  de felicitari.

    LOTUS

4 comentarii :

  1. Buna!In sfarsit te vad si eu "la fata"...ce sa zic?...cred ca esti exact cum mi-am inchipuit,oricum arati bine...acum stiu sufletul din spatele creatiilor!Abia astept sa te cunosc "live"!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Incintata de "cunostinta" :)...ma bucur sa te vad. Tare mi-ar fi placut sa ma plimb si eu cu tine si sa "gustam" vreo doua chiftelute la restaurantul magazinului din spate in imagine ;)...

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu este tarziu , magazinul este aproape de mine si facem impreuna o vacanta deosebita, nu numai acolo ci in Firente unde sunt multe multe de vazut !Te astept .

    RăspundețiȘtergere