miercuri, 9 noiembrie 2011

Un nou proiect ,in "atelier"









Pas cu pas , "damigeana vesela ,prinde forma.
De la prepararea fondului , adica se spala damigeana cu apa calduta si putin detergent, se usuca si se degreseaza cu putin alcool. intrega suprafata.
Cu ajutorul unui burete , am aplicat doua straturi de "fondo gesso", asteptand timpul nesesar intre primul strat si al doile.Intre timp am decupat , imaginile propuse pentru acest proiect. Crengute de edera si flori de bujor.
Cand s-a uscat si al doilea strat de  fondo gesso , am aplicat un strat de culoare acrilica alba, si am lasat sa se usuce in mod natural , aceata faza.
In paralel am pregatit  o schita de proiect al rezultatului ce doresc sa-l obtin .
Uscata intreaga suprafata a obiectullui , am inceput sa asez florile si crengutele de edera.Rezultatul este cea ce vedeti.
Peste intreaga suprafata an aplicat un strat de adeziv special pentru decoupage.
Proiectul se finalizeaza cu doua sau trei straturi de lac final pentru sticla.



3 comentarii :

  1. MINUNATA!!Frumoasa, delicata,eleganta !Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Exceptional!Imi place de nu pot sa-ti spun!
    Minunat a iesit!!!!!!

    RăspundețiȘtergere