vineri, 17 februarie 2012

In cautarea unui nou model.





                     In cautarea unui medalion pe gustul meu, am facut piesa dupa piesa ,iar azi a fost ziua cosmetizarii.Apretate si fixate in ace sperand  ca cei ce le vor primi se vor bucura de ele. Dar cu toate acestea     medalionul meu nu-l gasesc,nu reusesc sa fac armonie in proiectul meu , asa ca sunt incontinuare cu naveta in mana in dorinta de a crea onoua colectie  .
                       Nu trebuie sa uit ca se apropie martisorul,un alt proiect spre care o  sa-mi concentrez atentia.
                                       

3 comentarii :

  1. Si eu ador momentul in care le scot de la "cosmetizare". Atunci sunt "fata in fata cu realitatea " ;)....arata minunat, toate-toate...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bardzo ładne drobiazgi, pozdrawiam

    RăspundețiȘtergere