marți, 14 februarie 2012

Premiu- Liebster Blog



Un premiu , primul  si ce bine m-a surprins , zile trec frenetice si sunt atatea lucruri ce nu reusim sa le organizam cum dorim ,dar prieteni de aproape si de departe reusesc sa-ti incalzeasca sufletul .Multumesc Mihaela



   Liebster Blog Award este o idee frumoasa de a face cunoscute bloguri cu mai putin de 200 de urmaritori si de a aduce un zambet pe buze celor care se ocupa de acele bloguri,aratandu-le ca munca lor este apreciata.

       Pentru a accepta acest premiu tare frumos care mi-a bucurat sufletul si inseninat ziua trebuie sa:
 1.Scriu despre premiu pe blog
 2.Mentionez de la cine l-am primit si sa pun un link catre respectiva persoana
 3.Ofer la randul meu  premiul altor 5 bloggeri cu mai putin de 200 de urmaritori,in semn de apreciere pentru ceea ce fac :)
 4.Las un comentariu celor 5 bloggeri nominalizati prin care ii anunt despre premiu



Am ales si eu cele cinci bloguri ce doresc sa le  premiez pentru creativitatea lor si pentru ca sunt aproape de sufletul meu.

Gaby Erika - o creatoare si prietena de suflet.

Mihaellas -o prietena  ce creaza piese deosebite .

Mariana art.-pentru ca lucreaza foarte frumos ,cu gust si cu mare pricepere.

Monica - a carei arta este la superlativ.

Samira-  a carei pricepere si arta este  unica si deosebita.


2 comentarii :

  1. Multumesc Suzana! Cuvintele tale m-au impresionat foarte tare! Şi eu mă bucur că am ajuns să te cunosc şi să cunosc mica... marea noastră familie de pe forum! Îmi place să fac ceea ce fac, şi e măgulitor să fac parte dintr-o echipă atât de bună şi entuziastă!
    Mulţumesc frumos pentru premiu! :)

    RăspundețiȘtergere