marți, 14 februarie 2012

Valentine's day , o zi cu surprize minunate.

Cateva placute si micute surprize , magneti personalizati , o canuta pentru savurat cafeau .....



 Dar surprizele nu s-au terminat aici  , din Romania a venit cadoul de la Gaby Erika,o prietena de suflet  si o creatoare  talentata in decoupage si nu numai  ,autoarea acestui calendar elegant .Calendarul oficial al forumului Hobby Handmade , forum ce pretuieste activitatea si participarea ei .Multumesc cu aceasta ocazie pentru tot cea ce faci Gabriela . I multumesc pentru frumoasa surpriza  ce mi-a facut-o.Acum sper sa fac ceva frumos din aceste fire, parca mi-a citit gandurile .....noi nuante pentru tatting.Multumesc Gabriela.



 Si tot din Romania ,de la Mariana, prietena cunoscuta prin intermediu forumului
Hobby Handmade  , mi-a pregatit si ea un cadou deosebit, o pereche de manusi crosetate din fir de lana pura , foarte elegante si ce-mi vin de minune.Mariana sunt o incantare ,multumec ,nu ai renuntat si mi-ai facut o surpriza placuta.Multumesc.

Cat de bine este sa ai prieteni .Va doresc tuturor o serara minunata.

2 comentarii :

  1. O zi frumoasa,cu daruri si ganduri bune...iti doresc sa ai cat mai multe astfel de zile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cât de departe şi totuşi cât de aproape suntem unele de altele! Departe geografic, aproape prin intermediul intenetului şi mult mai aproape aici în sufletul meu! :)

    RăspundețiȘtergere