marți, 22 mai 2012

O



Si ultimul semn de carte a  iesit din naveta .Cred ca aici  se incheie  lungul maraton .Dar inca nu am terminat toate preparativele sa ajunga cu bine , asa ca zilele urmatoare ultimele detalii si multe din ele vor calatorii la prieteni de aproape si de departe ,iar multe din ele ,calatoresc..O mica atentie pentru doi ani impreuna ....... dar mai multe.....cad toate aceste atentii vor ajunge sper ,cu o raza de soare si prietenie. ...............Asa ca inca maratonul continua, noutati in curand.

4 comentarii :

  1. Eu sunt una dintre fericitele posesoare a unui semn de carte atat de delicat!!Multumesc,Lotus!!A fost o surpriza deosebita!Am admirat cat de stranse sunt nodurile si de uniforme!!M-am laudat la toti din jurul meu!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur Ela ca ti-a placut .Eu iti multumesc .

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur Ela ca ti-a placut .Eu iti multumesc .

    RăspundețiȘtergere
  4. Este exceptional de frumos ce iese din mainile tale! Minunat!

    RăspundețiȘtergere