sâmbătă, 25 aprilie 2015

Intre flori si pasiune - gradina mereu in freamat.



Aceasta muscata si orhidee ma incanta cu culorile lor deosebite , sper sa le rasplatesc frumusetea lor cu atentia mea zilnica .

Ginger , experienta in curs. Am cuparat tuberculi de ginger bio ,i-am pus la germinat ,acum asteptam raspunsul naturii . 
 Intre timp braduletul din ghiveci ce are vreo 4 anisori  , da primii muguri fragezi si parfumati .
Natura povesteste mereu din cartea frumusetii ei ,intre culori parfum si miracol ,in fiecare zi ne mangaie cu noutatile ei . 

3 comentarii :

  1. Frumoasa gradina!
    Orhideea este fascinanta! Nu am mai vazut culoarea!
    Zile inspirate :)

    RăspundețiȘtergere
  2. iubesc ghimbirul (http://vis-si-realitate-2.blogspot.de/2012/05/ador-ghimbirul.html) si consum in fiecare saptmâna cel putin un rizom. Cumpar însa permanent ☺ Sunt curioasa ce raspuns da "natura" pe pervazul geamului tau. Eu stiu ca ghimbirul are nevoie de temperatură ridicată și constantă precum și de umiditate permanentă. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc doamnelor pentru vizita si cuvintele voastre.
    Ghimbirul lucreaza incet deja au iesit primele mustati subtiri de radacina si mugurii incep sa dea colt . Va tin informate cat de repede se poate si v-or fi vizibile progresele.


    RăspundețiȘtergere